Kuchnia, przepisy, polecane dania, diety

Kuchnia i Dieta

Sezon na truskawki w pełni. Te małe, słodkie, czerwone owoce to rarytas, na który czekamy cały rok. Mają wiele witamin i minerałów, które korzystnie wpływają na nasze samopoczucie i sprawiają, że stajemy się zdrowsi. Czy warto więc w truskawkowym okresie najeść się ich na cały rok?

Więcej…

Kuchnia i Dieta

Już sam kolor świeżych malin – intensywnie czerwony i soczysty – poprawia humor. Ich głęboki i wyrazisty smak odpręża i pobudza wyobraźnię. Owoce te, mimo że są słodkie, zawierają niewiele kalorii. Przyjrzyjmy się im bliżej i sprawdźmy przepisy na niestandardowe wykorzystanie malin do przyrządzenia niebanalnych potraw.

Więcej…

Kuchnia i Dieta

Orzechy są jedną z najbardziej wartościowych przekąsek. Zawierają cenne białko, witaminy i składniki mineralne, ponadto dostarczają ważnych dla organizmu nienasyconych kwasów tłuszczowych oraz błonnika pokarmowego. Naukowcy przekonują, że mogą być również nieocenionym wsparciem w walce z zimową chandrą, a nawet depresją.

Więcej…

Kuchnia i Dieta

Zbliża się okres urlopowych wyjazdów, więc coraz więcej osób w panice przygląda się swojemu ciału. Jak nałożyć bikini, gdy mamy kilka kilogramów za dużo? Jak pójść na plażę, gdy zamiast mięśni pod koszulką rysuje się wyraźny brzuszek? W takiej sytuacji łatwo ulec magii odchudzania i suplementów diety, które mają pomóc w osiągnięciu idealnej sylwetki. Na co powinniśmy zwrócić uwagę, gdy już zdecydujemy się na ich użycie?

Więcej…

Kuchnia i Dieta

Prezentujemy wybór top5 najlepszych suplementów dla sportowców, które polecamy zwłaszcza aktywnym fizycznie kobietom. Wybraliśmy 5 najlepszych odżywek, specjalnie z myślą o kobietach, które pomogą w osiąganiu celów treningowych.

Więcej…

Kuchnia i Dieta

Nowy rok to czas wielu postanowień i wyznaczania sobie nowych celów w życiu. Zaczynamy baczniej przyglądać się swojemu ciału, wsłuchiwać w swój organizm i dbać o ogólne zdrowie. Większą wagę przywiązujemy również do tego, co ląduje na naszym talerzu: kaloryczne posiłki zastępujemy dietetycznymi sałatkami, a niezdrowe przekąski bakaliami. Oprócz bardzo popularnych orzechów czy suszonych śliwek, warto zwrócić również uwagę na produkty o nieco innym, niecodziennym smaku.

Więcej…