Modnie być sobą! To hasło przewodnie najnowszej kampanii marki MONNARI, która w tym roku obchodzi swoje 20-lecie. Z tej okazji do współpracy zaproszone zostały trzy ambasadorki - artystka Anna Maria Jopek, aktorka Małgorzata Socha oraz prezenterka telewizyjna i była miss Marcelina Zawadzka.
Dlaczego takie trio? Ponieważ mimo pozornych różnic, łączy je jedna, najważniejsza cecha - realizując swoje pasje, pracując w wymarzonym zawodzie, pozostają wierne własnym ideałom i zachowują 100% swojej osobowości. Po prostu są sobą.
Moda to już nie tylko ubrania. Żyjemy w czasach, w których bycie sobą stało się jednym z wiodących trendów. Ubrania mają odzwierciedlać nasz styl bycia. Kampania modnie być sobą odpowiada na te trendy.
20-lecie MONNARI to dla nas wyjątkowy rok - mówi dyrektor marketingu Renata Borkowska-Kubiak Dlatego też zdecydowaliśmy się zaprosić do udziału w naszej kampanii trzy wspaniałe ambasadorki. Zależało nam na wyborze takich Kobiet, z których każda jest inna, a przy tym pozostaje sobą. Anna Maria Jopek to artystyczna dusza, Małgosia Socha to utalentowana i wszechstronna aktorka natomiast Marcelina Zawadzka jest pełną energii, pozytywnie zakręconą osobowością.
MONNARI od lat ubiera kobiety, które wiedzą kim są i co je wyróżnia. Kobieta MONNARI to Kobieta świadoma swoich najmocniejszych stron. Nie bójmy się siebie! Nie bójmy się pokazywać kim naprawdę jesteśmy! Naszą największą siłą jesteśmy my same!
MONNARI mimo wielu linii w ramach kolekcji, różnorodnych barw i tkanin oraz wykorzystywanych trendów daje Kobietom możliwości stworzenia swojego własnego, oryginalnego stylu. Takiego, w którym nie tylko dobrze wyglądają, ale przede wszystkim czują, że bycie sobą jest najlepszym trendem.
Dzięki temu, że marka oferuję szeroką gamę akcesoriów, butów oraz torebek każda z nas może postawić na MONNARI total look.