Moda

CCC rusza z nową wiosenną odsłoną kampanii pod hasłem „Go for more - idę po więcej”. Jej głównym bohaterem jest kolekcja obuwia, którą charakteryzuje lekkość, swoboda i śmiałość w interpretacji najgorętszych trendów w modzie.

Klasyczna część kolekcji CCC skupia się przede wszystkim na komforcie. Jednak marka nie raz udowadniała, że wygoda nie wyklucza sięgania po najnowsze rozwiązania i trendy w modzie. I tak buty na słupku ozdabiają malarskie motywy kwiatowe, a czółenka typu Mary Jane, marki Lasocki, pojawiają się w romantycznym pudrowym różu. Ponadto w kolekcji znajdziemy szeroki wachlarz ponadczasowych szpilek wykonanych ze skóry naturalnej - gładkich, z eleganckim połyskującym wykończeniem lub ozdobionych subtelnymi deseniami.

Kolekcję marki uzupełniają casualowe półbuty w wiosennych pastelowych kolorach. Buty typu slip on, wzbogacone kokardami bądź metalicznymi akcentami, sznurowane oksfordki na platformie oraz lekkie baleriny, będą doskonałym wyborem na długie wiosenne spacery i niezapomniane spotkania z przyjaciółmi.

W szafie każdej nowoczesnej i dynamicznej kobiety powinny znaleźć się sportowe buty, które dzisiaj coraz chętniej noszone są ze zwiewnymi sukienkami, dżinsami lub eleganckimi spodniami w kant. Wśród nowości znaleźć można błękitne tenisówki, sznurowane tasiemką różowe sneakery oraz buty ozdobione gwiazdkami. Uwagę zwraca też model obuwia sportowego na lekko podwyższonej, białej podeszwie, który prezentuje się niezwykle miejsko i świeżo.

Damską kolekcję na wiosnę uzupełniają szykowne torebki na każdą okazję. Od małych zgrabnych kopertówek na wieczór, przez owalne torebki na ramię, po duże torby w stylu boho zakończone ściągaczem. Wśród torebek nie zabraknie również modeli z łańcuszkowym paskiem - dziewczęcych, ale z rockowym pazurem.

W kolekcji męskiej główne akcenty skupiły się na zaprezentowaniu szerokiego wyboru butów na co dzień. Wśród nich na uwagę zasługują modele z linii Lasocki ozdobione perforowaną skórą naturalną, jak i komfortowe, ozdobione minimalistycznymi detalami mokasyny. Dodatkowo Klienci znajdą bogatą ofertę obuwia sportowego lub casualowego, które z powodzeniem można łączyć z dżinsami, chinosami czy nawet - w ślad za włoską modą - z garniturem.

Damską oraz męską kolekcję marki CCC na wiosnę i lato 2018 promuje sesja zdjęciowa, która powstała w malowniczej scenerii Kapsztadu. Kampania utrzymana jest w ciepłej, radosnej atmosferze, która stała się doskonałym tłem do zaakcentowania głównych przekazów marki: „więcej energii”, „więcej swobody”, „więcej nas”. Autorem zdjęć, które można już podziwiać na witrynach salonów oraz na stronie ccc.eu, jest Łukasz Ziętek. Za film odpowiada duet Państwo Rodzeństwo.

Pierwsza odsłona wiosennej kolekcji jest już dostępna w salonach CCC.

Modele: Elena Papas, Joseph Rodonis, Saskia Topp , Gina Gilpin, Brandon Browne, Ava Deysel

Autor zdjęć - Łukasz Ziętek

Stylistki - Olga Piekarska, Marta Kalinowska

Make up -  Tracey Crystal/Lyndal Fitzgerald

Włosy - Lisa Bailey
Reżyseria - Państwo Rodzeństwo

Operator - Maria Zbąska
Koncepcja kreatywna - Change Serviceplan
Produkcja - Studio filmowe LEMON

Lokalizacja – Kapsztad, RPA.

 

 

Tematy: