Produkty dla kobiet - nowości rynkowe

Nowe Produkty

Po okresie domowej izolacji z przyjemnością korzystamy z możliwości wyjścia z domu i chociaż wielu z nas musiało zmodyfikować swoje plany wakacyjne, to jednak pragnienie by wrócić z wyjazdu z piękną opalenizną pozostało. Zanim poddamy się silnej pokusie kąpieli słonecznych, sprawdźmy czy krótkotrwały efekt skóry muśniętej słońcem jest wart późniejszych konsekwencji.

Więcej…

Nowe Produkty

Czy dzisiejsze 30-latki pamiętają telefon “na kablu”, kasetę magnetofonową czy VHS? Tak, ale … tylko z opowieści rodziców i dziadków. Wiele z nich było świadkami narodzin Facebooka, zdawało maturę w czasach, kiedy istniała już Wikipedia i zaczynało studia w czasach, gdy Polska była w Unii Europejskiej. To właśnie pokolenie „Y” tzw. „milenialsi” – osoby urodzone w latach 1981–1995. W Polsce jest ich już blisko 11 mln.  Należą do nich m.in. Anna Lewandowska, Zosia Zborowska, Joanna Kulig, Anja Rubik, Paulina Krupińska, Agnieszka Radwańska.

Więcej…

Nowe Produkty

Kosmetyki z filtrami SPF to dla wielu z nas ciągle produkty sezonowe, pakowane do walizki, gdy planujemy wakacje. Jednak promieniowanie UV towarzyszy nam nie tylko, gdy zażywamy kąpieli słonecznych, ale także gdy nasza skóra jest wystawiona na działanie promieni słonecznych podczas uprawiania sportu. Jeśli preferujesz aktywny tryb życia – sprawdź na co zwracać i jak chronić skórę przed UV.

Więcej…

Nowe Produkty

Każda kobieta wie jak ważne jest zdrowie intymne, a tym samym higiena najintymniejszych stref kobiecego ciała. Produkty do ochrony tych delikatnych okolic powinny być czyste, sterylne i bezpieczne. Niestety nie zawsze ich składy są idealne. Kobiety ze skłonnościami do alergii oraz bardziej wrażliwym ciałem, jeszcze do niedawna, musiały się natrudzić żeby znaleźć dla siebie coś odpowiedniego. Na szczęście to się zmienia. Niedawno serię ekologicznych i wartych uwagi produktów do higieny intymnej wypuściła marka Facelle.

Więcej…

Nowe Produkty

Piękna, młodo wyglądająca skóra w każdym wieku? To możliwe z nową linią opracowaną przez Ekspertki Laboratorium Naukowego Lirene – Czarny Tulipan. Kosmetyki Lirene Czarny Tulipan zawierają aż 97% składników naturalnych, a ich formuły oparte są na połączeniu odmładzającej mocy ekstraktu z kwiatów organicznego czarnego tulipana oraz ekstraktu z czarnej perły, które skutecznie wygładzają cerę, wspierają w walce ze zmarszczkami i wpływają na spowolnienie procesów starzenia się skóry. W serii kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji skóry dojrzałej znajdziemy kremy na dzień i na noc dla osób po 50, 60. i 70. roku życia, a także Ultra-wygładzający krem na okolice oczu.

Więcej…

Nowe Produkty

Stosowanie środków antybakteryjnych to podstawa w dbaniu o higienę. Dlatego marka Lirene wprowadza nowe kosmetyki antybakteryjne przeznaczone do mycia i pielęgnacji skóry dłoni, twarzy i ciała. W ofercie Lirene znajdziemy cztery antybakteryjne mydła oraz dwa płyny, które nie tylko skutecznie oczyszczają skórę, ale także działają nawilżająco i kojąco, przywracając jej komfort.

Więcej…

Nowe Produkty

Velo Jungle to nowa, młoda, polska marka dedykowana aktywnym dziewczynom i kobietom. Oryginalne wzory, zapewniające widoczność na trasie rowerowej, najwyższa jakość materiałów i zapewniające wygodę projekty charakteryzują markę.

Więcej…

Nowe Produkty

Odpoczynek od makijażu, więcej czasu aby zadbać o siebie -  w teorii domowa kwarantanna sprzyja poprawie kondycji naszej skóry. Dlaczego więc część z nas, zamiast pozytywnych efektów, boryka się z problemami cery bardziej niż zwykle?

Więcej…

Nowe Produkty

Po sukcesie peelingów kawowych, marka BodyBoom wprowadza na rynek nową linię peelingów powstałych na bazie naturalnych składników: peeling z pestek z jagód, z pestek winogron i z nasion lnu oraz modelujące mleczko i ujędrniające masło do ciała. To kosmetyki wegańskie, posiadające certyfikat organizacji VIVA VEGAN, które doskonale sprawdzą się w codziennej pielęgnacji gwarantując bezpieczne, a przy tym skuteczne działania.

Więcej…

Nowe Produkty

Czasami konsumentki dzielą się z nami niezwykłą radością jaką jest przekonanie swoich mężczyzn do wypróbowania naszych kosmetyków. Zamieszczają zdjęcia męskich kosmetyków dodanych do własnych zamówień, całego „rodzinnego” zestawu stojącego w łazience, a nawet samych panów stosujących któryś z naszych kosmetyków. Często towarzyszy temu hasło „trafiony zatołpiony”!

Więcej…