Sport dla Kobiet - fitness, joga, pływanie, bieganie, rekreacja

Sport i Fitness

Piękna, smukła sylwetka, energia, idealnie napięte mięśnie, zwinne ruchy i fantastyczna kondycja – która z nas nie chciałaby tego wszystkiego? Najczęściej myślimy o takich zaletach w kontekście nieziszczonych marzeń, a przecież wszystko to jest niemal na wyciągnięcie ręki – jedyne, co musisz zrobić, to zaprzyjaźnić się ze światem fitness. Na czym polegają te ćwiczenia, jakie są rodzaje fitness i co jeszcze warto wiedzieć?

Więcej…

Sport i Fitness

Szybkie spalenie tkanki tłuszczowej? Błyskawiczny efekt w postaci pięknej sylwetki, w dodatku bez szwanku na zdrowiu? Oczywiście, że to możliwe! Wystarczy, że regularnie będziesz trenowała interwałowo, by osiągnąć wszystko, o czym zapewne marzysz już od dawna. Jak powinien wyglądać taki trening, kto może się go podjąć i o czym należy pamiętać?

Więcej…

Sport i Fitness

Siłownia to jedno z najmodniejszych miejsc ostatnich lat. To właśnie tam rzeźbimy sylwetkę, dbamy o swoją sprawność, przy okazji odrywając się od codziennych obowiązków. Jeśli i tobie taki pomysł od dawna chodził po głowie, a teraz zamierzasz go zrealizować – brawo, to świetna decyzja! Zanim jednak wybierzesz konkretne miejsce i uiścisz pierwszą opłatę, przeczytaj nasz artykuł.

Więcej…

Sport i Fitness

Chociaż pozostało mało czasu na wyrzeźbienie idealnej sylwetki do lata, to i tak warto zabrać się za siebie i rozpocząć regularne treningi modelujące ciało. Wymodelowana sylwetka wygląda bowiem pięknie o każdej porze roku – zarówno latem w bikini, jak i jesienią w obcisłych jeansach. Jeśli jednak nie wiesz, od czego zacząć, jakie ćwiczenia wybrać i o czym jeszcze warto pamiętać, to właściwie żaden problem – pakiet wszystkich informacji znajdziesz poniżej.

Więcej…

Sport i Fitness

Chcesz schudnąć? Poprawić swoją sylwetkę? Napiąć mięśnie i poprawić kondycję? Na pewno! A skoro tak, to mamy gotową odpowiedź na twoje potrzeby – to trening kardio. Fenomenalny, nieskomplikowany i uniwersalny, a przy tym popularniejszy z roku na rok. Dowiedz się, czym jest trening kardio, jakie są wskazania i przeciwwskazania do takiej aktywności, poznaj przykładowe ćwiczenia i zakochaj się w dbaniu o własne ciało!

Więcej…

Sport i Fitness

Jogę kojarzymy ze słynną pozycją „kwiat lotosu”, nie zdając sobie sprawy, że jest czymś znacznie więcej. To cały zestaw fantastycznych ćwiczeń i aktywność, która może mieć wpływ na nasz umysł. Jakie korzyści osiągniesz, ćwicząc jogę? Czy lepiej wybrać ćwiczenia w domu czy studio? Które ćwiczenia są dobre na początek? Tutaj znajdziesz odpowiedź na wszystkie tego typu pytania.

Więcej…

Sport i Fitness

Każda z nas pragnie być piękna, co wiąże się ze smukłym, giętkim ciałem. Dla wielu kobiet niezwykle ważne jest także zdrowie i aktywność fizyczna. Połączeniem tych dwóch potrzeb czy pragnień jest pilates – wyjątkowa aktywność o wielu zaletach. Jakie korzyści odniesiesz z ćwiczenia pilatesu? Czy ta aktywność ma jakieś wady? I dla kogo szczególnie jest przeznaczona? Tu znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania, a dodatkowo – opis najprostszych ćwiczeń.

Więcej…

Sport i Fitness

Zastanawiasz się czy powinnaś rozpocząć ćwiczenia, znaleźć dyscyplinę, w której wytrwasz i zafundować sobie odrobinę ruchu? Szukasz motywacji, która pozwoli ci podtrzymać plan i nie zrezygnować z niego przy pierwszej okazji? Sprawdź co mówi twój organizm. Podpowiadamy jak rozpoznać 10 symptomów kiepskiej formy – znaków, które mówią o tym, że pora się za siebie zabrać.

Więcej…

Sport i Fitness

Regularne korzystanie z sauny niesie ze sobą szereg korzyści dla zdrowia i urody. Skutecznie oczyszcza organizm z toksyn, dzięki intensywnemu poceniu. Wzmacnia odporność poprzez hartowanie i pobudzanie organizmu do produkcji białych krwinek. Podczas wizyty w saunie przyspiesza tętno i metabolizm, co przekłada się na szybsze spalanie kalorii i poprawę wydolności układu krążenia. Ponadto sauna relaksuje i poprawia wygląd skóry.

Więcej…

Sport i Fitness

Kobiety podczas miesiączki rzadko mają ochotę na jakąkolwiek aktywność fizyczną. Dolegliwości tj. bóle brzucha, pleców, głowy, niskie samopoczucie i zły nastrój często zniechęcają do wykonywania ćwiczeń. Nawet większość aktywnych kobiet jest przekonana jest, iż podczas miesiączki powinny odpuścić ćwiczenia. Jak jest naprawdę?

Więcej…