Damskie Sprawy I Portal dla Kobiet - aktualności z życia kobiet

Aktualnosci

Przekonanie, że brak czasu. Myślenie, że na raka jest się jeszcze zbyt młodą. Paraliżujący strach, że niepokojące objawy mogą oznaczać najgorsze i lepiej tego nie sprawdzać. Przyczyn, dla których kobiety nie zgłaszają się na regularne badania piersi jest wiele. Brak decyzji to jednak także decyzja, która może kosztować życie. Warto uczyć się na naszych przykładach, regularnie badać piersi i w razie potrzeby reagować od razu – mówią Anna Kupiecka i Tomasz Rejman i zachęcają do udziału w akcji bezpłatnych badań USG piersi prowadzonych przez Fundację OnkoCafe - Razem Lepiej.

Więcej…

Aktualnosci

Do 31 października 2020 roku trwa akcja 1000 bezpłatnych badań USG piersi dla kobiet z różnych regionów Polski. Organizowane przez Fundację OnkoCafe przy wsparciu Fundacji Philips badania są dostępne dla pań, które posiadają skierowanie na USG piersi, ale czas oczekiwania na jego realizację w dostępnych placówkach ochrony zdrowia jest w ich przypadku zbyt długi.

Więcej…

Aktualnosci

Roksana Środa, popularna dietetyk kliniczna i właścicielka marki MajDiet, rusza ponownie z autorskim projektem dietetycznym skierowanym do kobiet. Jesienna edycja pod hasłem „Metamorfoza”, wystartuje 14 września, ale już teraz budzi spore zainteresowanie wśród tych pań, które także jesienią i zimą chcą utrzymać zdrową sylwetkę i formę.

Więcej…

Aktualnosci

31 lipca zakończyła się druga tura konkursu Pantene power of us dla przedsiębiorczych kobiet. Do udziału w dwóch turach łącznie zgłosiły się aż 334 kobiety, które w czasie pandemii koronawirusa wprowadziły nowe rozwiązania, innowacyjne narzędzia, dzięki którym ich biznesy przetrwały lockdown. 10 z nich uzyskało nagrodę pieniężną w wysokości 14 400,00 pln, wsparcie merytoryczne oraz pakiet działań promocyjnych.

Więcej…

Aktualnosci

Ponad 3 miliony kobiet w Polsce nie chodzi regularnie do ginekologa, a od czasu ogłoszenia epidemii koronawirusa ponad 90%  kobiet z samego województwa świętokrzyskiego nie zrobiło żadnego badania ginekologicznego – wynika z raportu przeprowadzonego w ramach kampanii „W kobiecym interesie”. Blisko 60% Polek nie chodzi do ginekologa, bo się wstydzi, a 70% kobiet uważa, że od czasu ogłoszenia światowej pandemii kobietom trudniej umówić się na wizytę. Dlatego celem II edycji kampanii „W kobiecym interesie” jest stwarzanie warunków do regularnych badań ginekologicznych i pokonywania własnego dyskomfortu w imię wyższego celu – zdrowia. Od 18 lipca w województwie świętokrzyskim w specjalnym mobilnym gabinecie przeprowadzane będą bezpłatne konsultacje i badania ginekologiczne (USG i cytologia z testem HPV).

Więcej…

Aktualnosci

Kuchnia to Twoje królestwo, a domowe wypieki to arcydzieła, które zna jedynie Twoja najbliższa rodzina? Pora to zmienić! Teraz i Ty możesz zostać Ambasadorem Drożdży Babuni, dzięki czemu Twoje ciasta pozna cała kulinarna Polska!

Więcej…

Aktualnosci

Na klientów czeka ponad 3.000 nowych produktów wybranych przez Rossmanna zgodnie z najświeższymi trendami. Stawiamy na naturalne składniki w kosmetykach czy produkty waterless, m.in. szampony i odżywki w kostkach. Są one odpowiedzią na potrzeby naszej planety, bo do ich produkcji zużywa się mniej wody.

Więcej…

Aktualnosci

Sklep internetowy Moliera2.com przychodzi z pomocą dotychczasowej konkurencji. Chce zaoferować na swojej platformie możliwość internetowej sprzedaży zamkniętym butikom. Wszystko po to, aby utrzymać miejsca pracy w zamkniętych dziś sklepach! Inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele rusza już jutro.

Więcej…

Aktualnosci

Trwa czwarta edycja programu „Pomagamy jak umiemy”. Od 13 marca klubowicze Rossmanna będą mogli wybierać organizację z całej Polski, której chcą przekazać zbierane podczas zakupów punkty. Pod koniec roku Rossmann zamieni te punkty na produkty warte 3,5 mln zł. Trafią one do 157 instytucji charytatywnych w kraju.

Więcej…

Aktualnosci

W ubiegły piątek na fasadzie budynku Spektrum Tower przy Rondzie ONZ, sklep internetowy Moliera2.com wyświetlił niestandardowe życzenia Walentynkowe o powierzchni ponad 500 m2. Reklama wpisująca się w koncepcje real-time marketing przestawiała emotikony 3 par oraz Hasło „#MiloscUkrzydla”.

Więcej…